torsdag 24. november 2011

Ætsjooo

Jeg har klart å pådra meg en herlig forkjølelse. Alltid like kjedelig å ligge i sengen hele dagen, men har nå lært at det er det eneste som hjelper i mitt tilfelle.

På mandag reiser Jon-Andreas til Oslo en ukes tid for å arrangere en Youth 21-konferanse. Kjenner jeg er en smule misunnelig (får liksom ikke helt førjulsstemning i Nairobi), men skal nok klare meg finfint hjemme med Charlie. På søndag kan jo julemusikken settes på og da skal det bli riktig så trivelig i Runda Grove. Skal til og med være så crazy å starte pyntingen til og med!

I og med at mannen skal på en liten førjulsjobbetur hjem, benytter vi sjansen til å fylle opp kofferten med julegaver til folk hjemme. Listen er lang, men kan allerede krysse av endel navn. Pakket inn har jeg også fått gjort mellom nysene, hostekulene, sovingen og tekoppene.


Nå satser jeg på å bli frisk som en fisk på en, to, tre - det er Bizarre Bazaar til helgen (et stort julemarked) og det skal jeg ikke gå glipp av!

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar