torsdag 1. desember 2011

All by myself

En ting er å være alene en uke, det går alltids fint. 
En annen ting er å være alene uten bil...
Jeg leverte bilen inn for service tirsdags morgen, med løfte om at den skulle være ferdig samme ettermiddag, men tror du den ble ferdig? Neida, dette er Kenya. Jeg får den forhåpentligvis i morgen. Ettersom man ikke går fra sted til sted i denne byen (både pga avstander og sikkerhet), har jeg stort sett vært stuck hjemme. Heldigvis har Melanda forbarmet seg over meg noen dager, så har ikke vært helt ensom. Siden jeg ikke har kunnet farte så mye rundt, har det blitt mye eksamenslesing + at jeg har satt igang julebaksten. Til nå har jeg bakt pepperkaker, peppernøtter, karameller og rullet marsipan i sjokolade. Og enda er det mye som står på listen! Godt å ha noe å gjøre de neste dagene også.




Etter vi kommer hjem fra Mauritius er det jo som sagt bare noen dager til hordene er på plass og da må også julestemningen være i hus.

Avslutter med et typisk bilde av Charlie om dagen.
Han har fått dilla på å dra med seg pleddene til kurven sin rundt. Han er nå søt!



Ha en fortreffelig første kveld i desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar