fredag 24. februar 2012

Endelig!

I dag har vi hatt en ny legeundersøkelse og ultralyd, og vi har fått vite at det blir en...

...JENTE!

Alt var som det skulle med både barnet og meg, så alle hjerter gleder seg!
Jeg har riktig nok gått opp nesten 5kg på 5 uker - noe jeg syntes er litt i overkant - så får prøve å kutte ned på godsakene fremover (om jeg klarer;).

Jenta var superaktiv, men vi fikk både sett armer, ben, tær og fingre.

Lykke på en fredag!


I kveld skal vi feire med taco og brus (eller kanskje noe annet...) 
Jon-Andreas reiser til Kairo for en uke i morgen, så da blir det bare meg, knerten i magen, Charlie og Peanut i Runda Grove. Enda godt jeg har en oppgave som skal skrives og en fin bunke med pensum som kan leses.

Ha en strålende helg alle sammen!



5 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy. Gleder meg masse til å hilse på den lille frøkna om noen måneder. Gratulerer så mye. Hilsen Maria som kjeder seg på jobb en fredag ettermiddag når solen skinner ute.

    SvarSlett
  2. Takk Maria! Syntes du skal ta deg tidlig helg jeg. Du jobber så mye uansett så.

    SvarSlett
  3. Gøygøygøy! jeg gleder meg til å hilse på lille knøttet om noen måneder!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse, Nina! Gøy å lese bloggen din også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Helene:) Veldig hyggelig at du stikker innom!

      Slett