tirsdag 14. august 2012

Tilbake i Nairobi

Og et nytt kapittel har startet!

Etter en lang og fin sommer i Norge, er det også godt å komme tilbake til det som vi fortiden kaller "hjemme". Månedene i Norge har vært innholdsrike på alle mulige måter. Vi har blitt kjent med en liten frøken som vokser i rekordfart og hatt herlige dager i Halden, på Bekkestua, på hytta, i Danmark og i Sverige. Vårt nye liv har til nå vært en fryd!

Her er noen highlights fra sommeren (vanskelig å plukke ut...):



























Jon-Andreas er tilbake på jobb og jeg koser meg hjemme med Anna Alette. Etter to dager kan jeg si at dette går riktig så fint! Kan ikke være like effektiv som tidligere med alt som skal gjøres - 115kg bagasje tar blant annet litt tid å pakke ut, men det gjør heller ingenting når jeg har en liten snupp som smiler (stort sett) dagen lang! For øyeblikket sover hun søtt i sjaltaien (fungerer også strålende Karsten!), mens jeg koser meg med en (lunka) kopp med te og redigering av bilder fra sommeren. Og takk for musikk pappa - veldig mye bra!

For et liv!

1 kommentar: