torsdag 13. september 2012

Tiny Totos

Selv om det ikke finnes barselgrupper i dette landet, finnes det heldigvis mange "playgroups"!

I går var jeg for første gang vært med på en slik gruppe. En veldig hyggelig britisk dame som jeg traff i køen på Nakumat (matbutikken) inviterte meg med. Gruppen heter Tiny Totos og møtes hver onsdag morgen.


Mesteparten av tiden gikk med til frilek. Anna Alette lå en stund og lekte i en babygym, men var også veldig opptatt av å følge med på hva som skjedde rundt om i rommet. Så mange barn! Etter kanskje 30 minutter skjønte jeg på henne at hun var sliten og jeg la henne i vognen, og hun sovnet på flekken. Mange inntrykk på en gang! Og så sov hun resten av tiden. Våknet ikke engang når vi hadde sangstund. Får prøve å time sovingen litt bedre neste gang, syngingen må hun jo få med seg.

Etter dette tok vi turen til Kitisuru. Ida og Olav har endelig kommet tilbake til Nairobi og da måtte et besøk avlegges. Riktig så hyggelig å se dem igjen!


Både spennende og gøy å hilse på den nye Nairobiborgeren!



Ellers er det ikke så mye spennende å fortelle om. Jon-Andreas jobber og jeg prøver å skrive en oppgave om ytre geologiske prosesser. Tjohei!

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar