torsdag 4. oktober 2012

Zwahili style

Siden vi kom tilbake etter sommeren har noe å sitte på på soverommet stått høyt på ønskelisten. Ettersom jeg har hatt litt varierte erfaringer med å få laget egendesignede møbler, var det tryggest å gå for noe snekkerne selv er gode på. 

Denne fant jeg langs veien og syntes den var riktig så fin. Jeg spurte riktig nok om de kunne male den hvit, men slik at trefargen syntes gjennom, - "yes yes, no problem!" var svaret jeg fikk. Og da blir jeg alltid litt mistenksom.


MEN, kryss i taket, etter en uke sto den ferdig!
Akkurat slik jeg så den for meg. 
HURRA!


Er den ikke fin?!?
I love it.



Den skal helt klart få lov til å være med i conteineren hjem!

(Neste prosjekt er en gyngestol, har alltid ønsket meg det...)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar