mandag 11. februar 2013

Jada!

Må bare rope ut av glede:

FJERDE NATT PÅ RAD ANNA ALETTE SOVNER PÅ 30 MINUTTER! 
(De siste tre ukene har hun i gjennomsnitt skreket 1 1/2-2 timer før hun sovner av utmattelse.)

Og i går bestemte jeg meg for å prøve på nattammeavvenning alene. Kjenner at jeg er en smule lei av å gi snuppa mat hver annen time natten gjennom, og i om med at vi fra fredag av får besøk i tre uker, så prøver jeg like gjerne det ut nå. Natt til i dag gikk finfint! Hun hadde en skrikeøkt på 1 1/2 time fra klokken 22 og en økt på 1 time i fra kl04, men bortsett for det sov hun som bare det. Hun satt til og med ny rekord i å sove på morgenen, 07.30! Jeg skal så innmari prøve på nytt i natt! Nå skimter jeg nemlig bedre nattesøvn, og er skikkelig gira. 

Her feirer jeg med en glass hvitvin på en mandag. Grunnen til de noget mindre fornøyde bildene under var fordi Anna Alette våknet akkurat idet bildet ble tatt. Som dere ser er jeg ikke veldig fornøyd, men det var heldigvis bare å putte smokken i munnen og så sovnet hun igjen. 


Når jeg først er i skrytehumør kan jeg jo legge til at jeg i går fikk laget en stor middagsporsjon og en stor fruktmosporsjon til Anna Alette som jeg la i fryseren, og i kveld har jeg bakt en stor porsjon rundstykker til gjestene som kommer til helgen. Må innrømme at jeg er litt ekstra fornøyd med meg selv i kveld. Så får vi se i morgen, skal ikke så veldig mange timer med skriking til før jeg jekkes ned noen hakk! Men enn så lenge nyter jeg følelsen!

Ha en strålende uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar