lørdag 30. mars 2013

Jeg klarte det!

Det viste seg at det ikke skulle bli så vanskelig å overbevise mamma og pappa om å ta en tur til Masai Mara, så tirsdags morgen fløy vi avgårde over Nairobi by til Maras savanner.



Her flyr vi over Kibera - Afrikas nest største slumområde. Bildet dekker ikke alt... 




På vei til campen fikk mamma og pappa allerede ønsket sitt oppfylt. 




Vel fremme nyter vi deilig lunsj med utsikt over elven, som vrimler av flodhester og krokodiller.




Blir liksom ikke lei synet av disse dyrene!

















 Onsdag morgen fikk vi se fire geoparder drepe en antilope! 
Litt av et syn kan jeg fortelle.





Anna Alette hadde nok mest lyst til å klappe dem litt... 





I mens vi ventet på at flyet skulle ta oss tilbake til Nairobi fikk Anna Alette en ny masaivenn.



Det tok to år å komme seg hit, og mulig at det blir en stund til neste gang, men det er virkelig ikke siste gang jeg setter mine føtter i Masai Mara.

1 kommentar:

  1. SÅ FINE BILDER!!:) Ikke noe rart at Anna Alette får seg nye venner så sjarmerende og fin som hun er:) Og fytti for noen dyr! Jeg vil også dit ass- er med når som helst;) (og da vil jeg se flere løver fortere enn Stein fikk nå;)) Klem Anette

    SvarSlett