fredag 29. juli 2011

Here there and everywhere, vol 1

Etter at Jon-Andreas hadde reist tilbake til Nairobi, hadde jeg noen dager her og der. De første ble tilbragt på hytta sammen med mormor, Kristin, Lukas og Peter.


Det skal fiskes til tross for øs pøs regn! Og mormor skal være med!


En relativt strabasiøs tur, men ingen kan si at vi ikke hadde det moro!


I fra fjellet bar det rett på lunsjdate med disse herlige damene fra Høvik Verk skole.














Nydelige mennesker, god mat, knallfint vær og idylliske omgivelser. Herlig herlig! I år var det igjen tid for TT på Gjøvik. Jeg fikk med meg 3 av 5 dager. Gøy!

















Jeg ble ironisk nok spurt om jeg kunne ha ansvar for "hosewife"-huset på TT-torget. Tross få kunnskaper om strikking, hekling og makrame, fikk vi det riktig så trivelig!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar