fredag 29. juli 2011

Here there and everywhere, vol 2

En kaffe latte med Heidi på Bekkestua må til!


Og i byen traff jeg denne flotte damen...


...og sammen delte vi en kald Sancerre i sommernatten.





Anette og jeg fant plutselig ut at vi skulle ta oss en tur til Gøteborg. Der nøt vi to fine dager og bodde på sjømannskirken. Tipp topp!





Tilbake i Oslo fikk vi til et lite fetter og kusine treff i leiligheten til Øivind. Skikkelig hyggelig å treffe familie som jeg ikke ser så ofte! Dette skal vi gjøre igjen!








Så var det igjen tid for noen dager på hytta. Denne gangen med mamma og pappa.





I mens vi ventet på at toget skulle ta meg tilbake til Oslo, plukket jeg markjordbær og pappa blomster. Skikkelig sommer på Nesbyen!


Så var det tid for omvisning i Ida Kristines og Øyvinds nye leilighet og komponering av sang til Idas store bryllup. Den ble skikkelig fin (om jeg får si det selv)!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar