lørdag 3. november 2012

Alt en skal makte...

Egentlig så går det strålende å være alene hjemme. Etter to relativt slitsomme uker med vår lille trollunge ser sovemønsteret ut til å stabilisere seg igjen. Det skal riktig nok sies at jeg har brukt opptil 2 timer de siste dagene for å få henne til å sovne av seg selv, men de gangene hun da sovner på under 30 minutter tar jeg meg en liten seiersdans. Utrolig deilig følelse å se at innsatsen faktisk nytter!

I ettermiddag hygget vi oss i to timer med "jegvilikkesoveleken", men etter kveldsbadet tok det bare 40 minutter. Kryss i taket! Så håper vi bare at hun nå sover noen timer!

Lykkelig over at trollungen endelig sovnet fant jeg frem nonstop og et lite glass vin, klar for å lese dagens nyheter på maskinen. Men før jeg fikk satt meg ned, tok hundenes merkelige oppførsel min oppmerksomhet. Det var noe veldig spennende bak speilet!


Og tror du ikke, - en stor padde!
Fysj og fy!
Hundene var heldigvis litt redde for dette merkelige vesenet, så jeg klarte ved hjelp av Costume Skjønnhet å få padden ut av døren. Takk og lov.
(Like etter oppdaget jeg en stooor kakerlakk på badet. Fatter og begriper ikke hvorfor de har begynt å komme inn i huset. Utrolig unødvendig!)


Nå har jeg plassert meg foran Mac´en med lørdagskosen. 
Krysser fingre for at jeg kan få en times fred og ro!


Ha en finfin lørdagskveld alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar