søndag 18. november 2012

Hverdagsliv...

Har desverre veldig lite spennende å fortelle om, rett og slett.

Derfor gjør jeg det enkelt.
Her er et lite utvalg bilder fra den siste tiden, med forklarende kommentarer.
This is life!

I mens Jon-Andreas var i India og på Mauritius regnet det en god del i Nairobi. Dårlig vær må utnyttes, så derfor ble det peiskos nesten hver dag!


 En liten tulle som snart vokser ut av vognbagen.

Smoothie på Art Cafe - say no more!

 I tillegg til rekke flotte gaver fra India og Mauritius, fikk jeg denne lille håndlagede krukken fra Jon-Andreas som han har dreid helt selv. Skjulte talenter.

 Søndag for to uker siden var jeg på konsert med blant annet Ten Sing Norway på YMCA i Nairobi. Flinke folk og god stemning!

En rekke kjente folk og fjes, - her Kasper Landmark.

Årets Ten Sing Norway

Jeg har testet ut en ny karamellkakeoppskrift. Farlig god.

I går var vi på grilling hos hos Joe og Anna.

Joe i fyr og flamme...

Anna og Ana:)



I dag har vi vært på Xmas Box i Karen med Ida, Lars og Olav. Kenyansk julemarked på sitt beste!




Ny uke, nye muligheter!
Om en uke har jeg en fire timers Fronterprøve, så de neste dagene skal fylles med pensumlesing.
Kjempespennende. Eller ikke.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar