onsdag 31. august 2011

Fridag på en tirsdag

Til tross for tight leseplan, passet det i grunn ganske så godt at Jon-Andreas hadde fri fra jobb i går. Her i Nairobi hadde FN bomma litt på når Eid-høytidsdagen var, altså i dag, ikke i går, men en dag fra eller til er vel ikke så farlig. Må jo si at det er litt komisk! Uansett...

Vi hadde i utgangpunktet tenkt til å ta turen til Naivasha, men ettersom mandag kveld ble relativ sen (spillkveld hos Melanda), valgte vi heller å ta en rolig morgen, lunsj på Le Rustique og noen timer med gamedrive i parken. Det var enda godt vi ikke hadde med noen gjester, for dyrene var det langt mellom, men vi koste oss likevel vi.


(såpass lite å se på til tider, at jeg måtte ta litt bilder av meg selv..)




Lite annet spennende å fortelle om. Bestillte i dag en helgetur til Lamu, må jo vise dette fantastiske stedet til Jon-Andreas. Og kom så frem til at jeg er jo egentlig nokså heldig! For i løpet av høsten har jeg alt dette å glede meg til: 
- Lamu 
- Tre uker med høst i Norge. 
-  Kristin Stensrød kommer på besøk i to uker. Da skal vi både til Amboseli og til Zanzibar.
- Jon-Andreas skal ha en "training session" på Mauritsius med jobb og jeg får lov til å være med.
- Mamma, pappa, Heidi, Øivind, Johan og Tiril kommer for å feire jul med meg i Nairobi. Da skal vi også til Amboseli og så til Mombasa og Diani Beach.

Som sagt - mye å se frem til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar