lørdag 12. mars 2011

Home alone

En gang må jo være den første...

Den første natten sov jeg hjemme. Ikke egentlig noe problem, men bare kjedelig å være alene. Derfor har jeg de siste nettene overnattet i teltet til Ida og Lars. De er en av få her nede som ikke har så stort hus, derfor sover gjestene i hagen.

 

Gode senger, fugle- og dyrelyder - kan ikke klage!

På torsdag hadde Ida bursdag, det måtte jo feires, så i går hadde de bålfest i hagen.

Jeg hjalp til med en kake - med kokos, sjokolade og mandelbunn, sjokolademousse, bringebærfromasj og bær.



Den ble faktisk ikke så verst om jeg får si det selv.
Oppskriften fant jer selvfølgelig her.

I dag har vi spist en rolig lunsj i hagen:

 

Med bursdagspynt fortsatt hengene i buskene:


Og lekt litt med Olav:


Nå sitter jeg hjemme og motiverer meg selv til litt studielesing. Skulle egentlig levert en oppgave i går (etter min egen oppsatte frist), men det gikk ikke gitt. Så da får jeg se og hive med rundt!

Teoretiske perspektiver på normalitet og avvik - here I come! 

(akkurat som om jeg aldri har lest det før...)

2 kommentarer:

  1. Ninamor, altfor lenge siden! Jeg skulle oppdatert deg på litt av hvert på ordentlig, men her har det vært litt hektiske tider.

    Når det gjelder sommeren så kommer vi til å være hjemme fra 4. ca, også kommer det endel folk etterhvert. Moroa starter fredag kveld, men supert om du vil komme et par dager før! Kjole er i boks, invitasjoner snart det samme..=)
    Jeg stiller til valg til FS forresten!
    Og det var vell stort sett det.

    Og forresten så er det gull å følge med deg på bloggen.
    Hils J-A!

    klemmer

    SvarSlett
  2. Høres bra ut Ida:) Skype en dag?

    SvarSlett