fredag 22. oktober 2010

Dag 2

God formiddag!
Her er en ny liten oppdatering i fra Nairobi. Reisen nedover gikk, som J-A skrev, smertefritt! Meget behagelig å sitte i andre etasje på flyet fra Amsterdam:) Her er noen bilder:

04.00 på Gardermoen      

Her har vi akkurat funnet vårt sete på flyet til Nairobi og blitt servert ett glass Champagne. Not bad!

Finfin utsikt! Og tre retters middag.  


Disse ble fikset i går. Nå kommer vi altså inn på FN-området på null komma niks:) 
Nå sitter jeg her, en hyggelig cafè på FN-området, mens J-A fikser div papirer. Tidligere i dag var vi på en sikkerthetsgjennomgang i forhold til hva vi må passe på i mens vi bor her. Lite jeg ikke hadde hørt før. Litt overskyet i dag, men deilig tempratur! Så klager ikke:) 
Vi snakkes!

2 kommentarer:

  1. Har litt å lære i forhold til å legge ut bilder ser jeg, men men, ha tålmodiget med meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg syntes du er flink :) Det er veldig artig å se bilder!
    Karsten

    SvarSlett