tirsdag 12. april 2011

Dagens oppdatering i fra sengen

Lurer på hva jeg hadde gjort uten internett?!? 
I går fikk jeg riktig nok et lite innblikk i situasjonen, ettersom strømmen var borte i 7 timer og jeg hadde bare batteri i 2. Ikke så veldig artig! Jeg måtte da ty til blader jeg allerede hadde lest hundrevis av ganger (enda godt Maria kommer med en ny rasjon på torsdag). Prøver selvfølgelig å sove litt, men er ikke egentlig spesielt trøtt...

Så når jeg like så godt ligger her, kan jeg jo leke reisebyrå. Hotell er derfor booket på Diani Beach utenfor Mombasa fra 27.-29.04. Med Hege og Nils-Odd i bilen kjører vi selv, ettersom dette blir en god del billigere enn å fly. Lang tur, men mye flott å se på veien! På hjemturen tenkte vi også å kjøre gjennom Tsavo-West (nationalpark), med håp om å få et glimt av Kilimanjaro.

Her er stedet vi skal bo på:

http://www.leopardbeachresort.com/index.php  
(Fikk ikke lastet oppbilder) 

I sammen slengen kan jeg jo vise dere hvor vi skal bo i Nakuru til helgen:


(bildene er lånt i fra: http://www.sarovahotels.com/lionhill/)

Nå må jeg bare se å bli frisk, så er jeg klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar