onsdag 6. april 2011

Middagsbesøk

I går kveld hadde vi besøk av en kollega av Jon-Andreas og hans familie. Jean-Claude er opprinnelig fra Togo, men har bodd en stund i Norge og kan derfor norsk. Artig sammentreff! 





Mer veloppdragne og nydelige barn skal man lete lenger etter!

Jeg testet tradisjon tro ut en ny kakeoppskrift. 

Og for en kake! 
Tror dette må være en av de beste jeg har laget! Helt ekstremt mektig!



Eneste minus er at vi nå sitter igjen med en halv kake. Kveldens oppdrag blir derfor å dra på kakebesøk til noen som vil ha! (Om bare Jon-Andreas blir i litt bedre form, han sliter med magen stakkar...)

2 kommentarer:

  1. Du vet hva du skal gjøre når du kommer hjem hvertfall!!! Ja takk, jeg kan sikkert spise hele:)

    SvarSlett
  2. Hehe:) Jeg skal lage den til deg jeg:)

    SvarSlett