mandag 11. april 2011

Syk...

Typisk nok har jeg klart å pådra meg en kraftig forkjølelse. Det verker i alle muskler og alle ledd, og halsen brenner. Klarte ikke engang stå opp i dagtidlig for å kjøre Jon-Andreas på jobb, så han måtte ta taxi (som selvfølgelig var forsinket).

Så nå ligger jeg her i sengen og kjeder meg. 
Heldigvis fylte jeg opp telageret mitt sist uke, så burde ikke gå tom med det første.



Er ikke boksene fanastiske?!?

Har all intensjon om å bli frisk innen torsdag, så da er det vel bare å holde sengen! Enn hvor kjedelig det nå er...

Ellers kan jeg jo fortelle at benkene våre selvfølgelig ikke kom i går. Vi var innom og de var ferdige, men da han skulle kjøre de hjem til oss oppdaget han at han ikke hadde lys på bilen og det begynte å bli mørkt... Han sa for en time siden at han var på vei, men han har fortsatt ikke kommet (10 min med bil...). Kenya, sier jeg bare....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar