lørdag 21. mai 2011

I mens mannen sykler...

...har jeg fyrt i peisen, laget meg en kopp te og forsynt meg med to ruter Walters mandler.
Når jeg sto opp i dag var temperaturen 16 grader, så da hadde jeg et behov for litt peiskos!



Og når jeg i tillegg leser at gutten til Erik og Ellen har kommet til verden, er morgenen god. 
Gratulerer så masse til dem!

Charlie sover søtt i mellom mitt fang og sofaputen.


I går kveld var vi på bursdagsfeiring til Karan (kollega og venn) på en indisk restaurant i Westlands. Vi har vært der ganske så mange ganger før, men vi bestiller stort sett bare det samme (fordi vi vet at det er skikkelig godt). I går derimot bestillte de opp for alle og vi fikk dermed utvidet vårt indiske repertoar. Store deler av bursdagsfølget var indiske, så de visste selvfølgelig hva som burde spises! Godt, godt, godt!


Glemte selvølgelig å ta bilde når det var mat på bordet...

I kveld skal vi for første gang benytte av oss kulturtilbudet i Nairobi. Den russiske ambasaden har hyrt inn dansere i fra russland for en ballettforelstilling. Så dette måtte vi jo få med oss! Jeg gleder meg skikkelig!

Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar