fredag 21. januar 2011

Mine små sysler

Denne uken har jeg underholdt meg selv ved å:

- lest en god del pensum og skrevet notater.
- satt opp en egen "studieplan".
- tegnet flere møbler.
- kjørt til Ngong Road og bestillt div møbler hos David.
- ryddet restene av flyttelasset inn i skap.
- laget lykter til den ene balkongen.
- plantet blomster i krukker.
- fyllt urtekassen min med ulike urter.
- laget gode middager.
+++ 



Riktig så triveligt å være "hemmafru"! 

Ellers kan jeg fortelle at vi har et banantre med bananer i hagen. That's nice! 


(Sist lørdag var vi i Nairobi national park - tok masse bilder, men de ble selvfølgelig lagret i et tøysete format som ikke vil inn på bloggen. Jon-Andreas jobber med saken:)

Nå skal vi begge på yoga. Mannen er riktig så flink! 

Ha en fin fin helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar