fredag 19. november 2010

En helt vanlig dag...

....starter vanligvis 06.30, men i dag ble vi vekket 05.20. Alarmen på huset hadde gått av. Min første tanke var at det kanskje kunne være noe ubehagelig, men sekundet etter kom jeg på at vi i går kveld oppdaget at alarmen oppførte seg litt merkelig. J-A gikk ned og skrudde den av og snakket med våre to KK-vakter. Like etter kom også KKs patrulerende vakter i bil for å sjekke at alt var i orden, og det var det jo heldigvis. 06.30 bar det ut på vår daglige joggetur, en fin liten runde i nabolaget. J-A har målt og den er vel akkurat 4,2km, perfekt liten morgentur:) Vel tilbake lager jeg frokost, mens J-A går i dusjen. Morgenrutinen begynner og bli etablert nå, det er deilig. Kl åtte drar J-A og jeg pusler i heimen. Ca hver dag denne uken har det kommet arbeidere ca i 09-tiden for å fikse på div ting, det gjaldt i dag også. Omtrent alle vaskene i huset lekker og slik kan vi jo ikke ha det...flaks at vi ikke betaler;)

12.30 spiste jeg lunsj med J-A på REC (treningssenteret på FN-området), deretter la jeg meg ved bassenget. Der ble jeg noen timer...hadde blant annet en hyggelig telefonsamtale med mormor. Fikk også bekreftet i fra mamma at hun og Randi sannsynligvis kommer i midten av februar. Stas! Dagens bassengtur ble avsluttet med 1000m svømming, mens J-A, som har kommet fra jobb, har privattime med en særdeles dyktig squashspiller. Han får kjørt seg godt, men tror han storkoser seg. Nå sitter jeg på stedets bar og nyter ett glass hvitvin i solnedgangen. Kan på ingen måte klage!!

God helg!

2 kommentarer:

  1. Fyttirakkern, du har det ikke fælt. Unner deg hvert sekund av det!

    SvarSlett
  2. Nope! Klager på ingen måte:)

    SvarSlett