torsdag 18. november 2010

Våre første møbler!

Endelig er den "store" dagen kommet! 09.00 ble jeg hentet av Joseph (en av våre lokale drosjesjåfører) for og dra ut til Lavington, der vi skulle hente møblene vi har kjøpt. Vi sa gang på gang at han måtte passe på å ha stor nok bil siden sofaen er relativt lang, men til tross for dette var hans første kommentar "ohh, that is big!". Jaja, heldigvis var 3 staute mannfolk med oss og de stablet sofaen og bordet på lasteplanet, mens jeg trykket meg sammen med alle putene og vanndispenseren i en annen mindre bil. Slik så det ut:

Slik så den andre bilen ut (heldigvis regnet det ikke):

Nå er alt på plass og jeg må si det er utrolig deilig å sitte i en sofa istedet på et hardt gulv! Rart med det...

Bordet er egentlig et utebord, men i og med at vårt bord ikke er kommet enda, har vi det inne enn så lenge. 

Nå har jeg akkruat spist en meget god lunsj:
Mango, minibananer, pasjonsfrukt og naturell yoghurt. 

Når jeg først er i gang, kan jeg jo legge ut noen bilder ifra de siste dagene.
Jeg har bakt horn til helgen. I tillegg bakte jeg en sjokolade- og karamellkake som ikke ble helt vellykket. Problemet var at karamellen ble for hard, så det var ganske umulig å spise den på vanlig måte. Smakene var riktig nok meget gode, så skal nok prøve oppskriften igjen!

I fra den ene balkongen vår ser vi solnedgangen! Her skal vi henge opp hengekøyen. Ganske pent kan jeg fortelle. 

I tillegg må jeg bare legge med denne herlige giraffen som står utenfor cafeen på FN-området:

God formiddag! 












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar